Patricia.

Jag har så mycket att säga men ingen ork att uttrycka mig.
Vad är det jag ska göra? Sommaren har varit hemsk, vissa stunder har varit bra men inom en timme har någonting alltid dragit ner mig igen. Hemkomsten från Italien gjorde det inte bättre. Jag visste att det skulle bli svårt efter Italien, mycket var ouppklarat innan och det fanns förväntningar om att jag skulle ha fixat allt när jag avr där nere. Jag kände mig fri där nere och jag fick göra det jag gillar mest, bara vara galen, flörta loss och vara över social. När jag kom hem väntade ännu ett problem som kom från ett väldigt oväntat håll. Min bästa vän fick för sig att berätta allt för min bästa bästa bästa vän som vill att jag ska vara trogen mot honom. Om man säger så här så råkade jag väl leka lite för mycket, vara lite för galen, flörta lite för mycket. Och sen kommer nästa clown in i bilden, en clown som vill att jag ska släppa min bästaste vän för honom. Och nu är det problem vill jag ha en kroggalen clown som jobbar 20 timmar om dygnet utan att överdriva eller en jätte mysig bästaste vän som är hemma och väntar på mig hela dagarna, fast det sista är bara i mitt huvud...
Båda har gjort hemska saker mot mig. Min bästaste har under över ett år lekt runt med allt och alla men jag älskar honom. Clownen har ljugit för mig extremt mycket från maj och vill nu bli seriös. Med clownen så får jag ett säkert förhållande om jag blir kär i honom annars förlorar jag allt. Med min bästaste får jag ett knullförhållande och min bästaste vän kvar..
Varför kan inte en ängel göra mig gravid så jag kan få leva själv? ;) (Det där ska tas med lite smör.)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0