Jag Älskar Dig Bästis!

Hej sötnos.
Jag tror inte att du förstår vad jag menar när jag säger Jag älskar dig.
Jag älskar dig som min bästa vän som ALLTID lyssnar på mig. När jag klagar. När jag gråter. När jag skrattar. När jag bara babblar på.
Jag älskar dig för att du har funnits där och hjälpt mig igenom så mycket.
Jag älskar dig för att du lär mig om livet.
Jag älskar dig för att du är nog den person som har varit snällast mot mig i mitt liv, du har också varit den elakaste men i mitt huvud så är det 2 olika personer för när jag är med dig så känner jag hur underbar du innerst inne är.
Jag vill bara veta att du ska veta att jag älskar dig och är sjukt glad att jag har fått ha dig i mitt liv.
Jag hoppas verkligen att det kan fortsätta så i någon grad. Jag tänker alla fall aldrig släppa dig.
Jag tror även du förstår att jag aldrig kommer glömma dig genom hela mitt liv och allt vi gjort.
Även om jag inte älskar dig som min pojkvän så bryr jag mig så enormt mycket om dig, du har varit mitt liv i över ett år nu. Jag har haft så otroligt kul med dig och även om jag vet att du inte känner lika starkt för mig så känner jag varje gång du kramar mig att du tycker om mig. Efter jag kommer hem från dig så kan jag gå runt och le för mig själv för du gör mig så lycklig. På något sätt så förgyller du min dag. På något sätt så känns det som vi hör ihop även om jag vet att det egentligen inte är så. Därfär hoppas jag att du ska kunna vara min vän länge till, en vän som fortfarande kan ge mig dom där kramarna och förgylla mina dagar.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0