13-09-2009

Clownen ska jobba hela dagen och kan inte komma hit.
Patricia har utegångsförbud så hon får inte åka till bästis.
Så hon får sitta hemma och plugga, klippa Mimmi och titta på TV.
Bästis har världensbästa förslag, en hemma kväll med popcorn och massa film!!! Och helt underbar närkontakt!
Men istället får jag göra det här,
Matte 5 sidor.
Borsta tänderna på en jobbig hund.
Klippa en jobbig hund.
Titta på tråkTV, själv.

Nu är det simpsonsmarathon och snart blir det snabbtit på matte och sen hunden...

Min dröm just nu är att flytta in hos bästis och skaffa en bebis.
Om det är min dröm så kanske bästis är den jag ska välja men om jag väljer bästis så får jag ju inte honom som min pojkvän utan bara någon fysiskrelation+kompis...

Nej nu ska det bli frukost, björnbär och mjölk, riktigt gott! Passar dygnet runt.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0